Alla hjärtans dag, Bite me!

Det är lustigt med just denna dag, det är mening att det ska vara något fint och posetivt men för mig har dte blivit en jobbig dag på ett sätt.
Jag har haft många och långa förhållanden och fått många tillfällen att vissa min kärlek till den man är ihop med på denna dag och givetvis alla andra dagar. Men jag har jämt lyckas varit med någon som totalt dissat denna dag och därför har det inte blivit något speciellt på denna dag, kanske äta nåt gott, köpa en fin persent, pussa extra mycket denna dag. Jag har iof struntat i vad dom tycket och jämt vaktat upp med något extra, köpt en bukett med tulpaner och kanske bakat något gott, för att jag vill vakta upp. Jag tycker om att vara romantisk och tycker om att få romantik.
Därför är denna dag lite sådär tråkig, för det känns som jag ahr så mycket kärlek jag vill ge, men ingen att ge den till eller få heller för den delen. Det är typiskt bittert här idag så därför i veckan så ska jag gå ut och handla mig en stor bukett med min favorit blomma liljor, det är jag baske mig värd!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Michis

Hjärtegrynet mitt. Du vet att vi älskar dig. Fast inte på det där allra mest romantiska sättet.

Men älskar dig, det gör vi, både jag Leo och Dexter.



kramar om massor

2010-02-14 @ 19:29:42
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: MansRuin

ooooh ni är så söta så jag nästan börja gråta här borta kramar hårt om

Älskar er med så otroligt mycket, min lilla familj och min syster.

2010-02-14 @ 20:31:00
Postat av: MansRuin

ooooh ni är så söta så jag nästan börja gråta här borta kramar hårt om

Älskar er med så otroligt mycket, min lilla familj och min syster.

2010-02-14 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0