Tisdag

Vaknade av att det dunkade otroligt mycket i mitt huvud. Känndes lite som det skulle sprängas.
Attans! tänkte jag. Förkylningen har höjds en nivå.
Gick med Nea till dagis och luffsade sedan hem.

Som dom flesta av mina vänner vet så ska jag och min kropp jämt utmärka sig, alltid vara värst på allt:P
Varför bli lite lagom sjuk när man istället kan få åka upp till sjukhuset nästan varje gång:P
Varför nöja sig med en vanlig förkylning? Det är ju såååååååååå svensson:P
En annan satsar ju på bihåleinflammation iaf, så töntigt med vanliga förkylningar.

Gaaaah! Jag blir ärligt talat rätt sur att det jämt ska vara såhär.
Michis var söt och kom upp en sväng. Hon frågade om hon kunnde ta med sig något. En ny kropp svarade jag helt allvarligt. Hon gav mig ingen ny kropp men en bukett med tulpaner.
Det gör ju så man vill börja gråta en skvätt. Michis vet vad en Lotta vill ha, om du vore kille så skulle jag säkert ligga med dig;)

Känns lite bättre nu på kvällen, ska se om jag kan plugga lite på demens provet.
Annars kan jag ju skylla på att jag glömt det:P

Thé är bra har jag hört, ska brygga mig en kanna och dra fram filten.













Kommentarer
Postat av: Michis

Du grynet, vet du vad. Du är bäst.



Och du förtjänar att må så bra som bara går.

Ta hand om dig nu! *kramar om*

2010-03-03 @ 20:39:10
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0