Nu är det min tur.

Hej!

Det känns som alla mina vänner bloggar så jag tänkte att jag ska göra ett försök jag med och se om detta är givande och är något för mig.

Vem är jag då? Detta är ju inget kontaktannons eller nåt likande så jag ska inte änns försöka mig till att förfina något eller försöka impa på er, utan som vanligt kasta fram den brutala sanningen utan rosor eller smickrande sockerbitar.

Jag fyller 28 år detta år och har en dotter som blir 4 om två månader. Bor i en 3-a, väldigt centralt, lagom nära till allt enligt mig. Jag har min dotter på heltid men varannan helg har hennes pappa henne.
Just nu så pluggar jag till undersöterska. Jag har inte pluggat på flera år så detta är rätt nytt och tufft men än så länge så håller jag mig kvar som en sugfisk och det är roligt fast väldigt stressigt.

Jag har väldigt många hobbys och mycket saker jag vill göra men har tyvärr inte tiden eller ekonomin att förverkla dom just nu.
Min lediga tid går mycket till vänner, gärna med en kaffe i handen.





Over and out!


Kommentarer
Postat av: Michis

Välkommen in i bloggosfären sötis, men jag trodde ju att du skulle ha en anonym blogg där du kunde dela med dig av all "dirt" som du har i dina dagböcker! ;)



*Kramar*

2010-02-11 @ 19:12:40
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: MansRuin

Jag bestämde mig för att the dirty stuff kan vi ta över en fika istället:P



kramar

2010-02-12 @ 08:29:10
Postat av: junior

me like you sugfisk!

2010-02-12 @ 20:09:39
URL: http://missflink.blogg.se/
Postat av: Michis

Alltid hjärtat... Synd på sätt och vis att jag var i Jursla idag. ;)

2010-02-12 @ 20:10:33
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0