27 snart 28

Tiden går och saker händer, mycket på gott andra på ont.
Vissa dagar är det bättre anda är det sämre.

Ska snart börja jobba *skönt* Visst hade gärna haft lite semester men sådan lyx har jag inte råd med, behöver få ihop pengar till både hyra och mat. Kanske jag kan ha en betalt semester nästa år om man har tur.

Fyller 28 år på tisdag. Känner nog inget för det. Mest depp just nu... Vissa dagar tycker jag inte om att sitta själv hemma helt enkelt..

Försökte ladda upp en ny press bild, det klarade jag inte av..bah!

har varit på landet idag var jätte skönt att få styra i stugan. Synd att jag inte kommer ut dit oftare.
Igår var jag hos Michis och Leo och blev bjuden på grillat. helt underbart gott att slippa laga maten själv, få sitta ute och njuta i solen och mysa loss.

ja ja strunt samma, ska bada och ha det skönt, fixa thé och läsa en bok på min balkong. Stänger av mobilen, det är endå helt tyst varannan helg ( detta är en av dom helgerna)


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0